Het volgende bericht las ik vandaag op Looopings.com.
En weet je wat ik toen deed? Ik moest een beetje lachen...
Waarom? Lees zelf maar...!
Wie niet horen wil, moet maar voelen. Attractiepark Slagharen heeft ons verzoek om een extreem misleidende reclamecampagne te rectificeren volledig genegeerd. Met het propageren van onwaarheden kom je wat ons betreft echter niet zomaar weg. De leugenaars moeten dan ook zo snel mogelijk op het matje komen bij de Reclame Code Commissie. En niet alleen Slagharen zelf staat een buitengewoon pijnlijk proces te wachten. De bedrieglijke advertentie komt namelijk uit de koker van een extern reclamebureau. Benieuwd of de marketingmannetjes van Verwegen Communicatie straks nog steeds zo trots zijn op hun 'creatieve doorvertaling van een nieuwe corporate belevingsidentiteit'. Slagharen mag zich eerst nog proberen te verdedigen. Half januari velt de Commissie een oordeel.
Bron: Looopings.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten