donderdag 8 december 2011

Slagharen sloopt bekend sprookjespark

En wij maar denken dat Slagharen op sterven na dood is. Nee hoor! Het attractiepark openluchtmuseum is springlevend. Zie hierboven het klapstuk van een nieuwe agressieve reclamecampagne. Slagharen beweert stukken goedkoper te zijn dan een niet nader te noemen 'bekend sprookjespark' ergens ter wereld. Welke concurrent zou daarmee bedoeld worden? Sprookjeswonderland Enkhuizen? Sprookjesbos Valkenburg? Sprookjeshof Zuidlaren? Laten we voor het gemak aannemen dat het over de Efteling gaat. Geheel toevallig komt Slagharen in haar eigen vergelijking ontzettend goed uit de bus. Een gezinnetje kan zo 80 euro besparen. En wat krijgen ze daarvoor terug? Ocean of Darkness in plaats van Droomvlucht. De Mine Train in plaats van Joris en de Draak. Een dorpskermis, maar dan zonder schreeuwende mannen achter echoënde microfoons. Maak meteen even een lijstje van de attracties die jullie de afgelopen vijf jaar hebben gebouwd. Oh nee! Die zijn er niet. Voor zoveel misplaatste arrogantie is lef nodig. Slagharen gaat nog een stap verder door weer eens glashard te liegen. Volgens het bonnetje in de advertentie kost een kaartje 12,50. In werkelijkheid kan de prijs oplopen tot een kleine 25 euro. Als je zo graag de stoere prijsvechter uithangt, wees dan eerlijk. Wij weten het goed gemaakt. Binnen 48 uur een rectificatie op Twitter, Facebook en jullie website, anders stappen we naar onze vrienden van de Reclame Code Commissie. Aan jullie de keus. De tijd gaat nu in.
Update (13:19): Het hek is van de dam. Slagharen zet het
leger in.

Bron: Looopings.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten